Проекти 7 клас

Вітаємо Вас на сайті Навчальних проектів!
Шановні семикласники!
Для закріплення знань, отриманих на уроках фізики, 
ви будете створювати три навчальні проекти.
Навчальні проекти розробляють окремі учні або групи учнів упродовж певного часу (наприклад, місяць або семестр) у процесі вивчення того чи іншого розділу фізики. Захист навчальних проектів, обговорення та узагальнення отриманих результатів відбувається на спеціально відведених заняттях. Оцінювання навчальних проектів здійснюється індивідуально, за самостійно виконане учнем завдання.

Теми навчальних проектів

Орієнтовний план роботи над проектом


Критерії оцінювання проекту

Орієнтовний план роботи над проектом

Приклад шаблону оформлення презентації учнями

Орієнтовний план підготовки учня до захисту

Приклад оформлення учнівської презентації




Навчальні проекти  ФІЗИКА 7 клас

                  Проект №1

Орієнтовні теми навчальних проектів

"Видатні вчені - фізики"


"Фізика в побуті, техніці, виробництві"


"Спостереження фізичних явищ довкілля"


"Дифузія в побуті"

Ресурси Інтернету


Українські вчені фізики (Вікіпедія)


Відомі українські фізики (Острів знань)


Видатні фізики


Відомі фізики ("Цікава фізика, фото вчених)


Видатні фізики "Від неба до Землі"

Фізика і техніка в Україні (гіпермаркет знань)


Фізика та повсякденне життя


Фізика навколо нас

Фізичні явища навколо нас (Вікіпедія)

Дифузія


Дифузія в газах, рідинах, твердих тілах


                    Проект № 2

"Визначення середньої швидкості нерівномірного руху"

"Порівняння швидкостей рухів тварин, техніки, тощо"

"Обертальний рух в природі - основа відліку часу"

"Коливальні процеси в техніці та живій природі"

 
Ресурси Інтернету для підготовки проекту
Вимірювання часу
Графік швидкості рівномірного руху
Відео: Графік залежності переміщення від часу 
Анімація "Миттєва швидкість"
Таблиця швидкостей руху в природі і техніці
Анімація графік швидкості рівномірного руху


ОРІЄНТОВНІ ТЕМИ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ

Теоретична частина проекту
1. Вивчення нерівномірного прямолінійного руху — важливе завдання механіки. Нерівномірні рухи в природі, техніці, побуті.
2. Миттєва швидкість — найточніша характеристика нерівномірного прямолінійного руху.
3. Відмінність між середньою і миттєвою швидкостями нерівномірного руху.
4. Обчислення шляху при нерівномірному прямолінійному русі.
5. Методи визначення середньої швидкості нерівномірного прямолінійного руху.
6. Графічне подання нерівномірного прямолінійного руху.

Експериментальна частина проекту
1. Визначити середню швидкість руху дорогою до школи та зі школи.
2.  Визначення середньої  швидкості руху велосипедиста.
3. Визначення середньої швидкості польоту м’яча.
4. Визначення середньої швидкості бігу на 100 м на уроці фізкультури.
5. Визначення середньої швидкості руху паперового літачка.
6.  Довести експериментально, що середня швидкість на всьому шляху не є середнім арифметичним швидкостей тіла на різних ділянках шляху.
7. Спостерігайте і опишіть нерівномірний прямолінійний рух у різних системах відліку.
8.  Експериментально перевірте, чи можна, знаючи середню швидкість за певний проміжок часу, знайти шлях, пройдений тілом за будь-який час.
9.  Проїдьте в автомобілі деяку відстань. Через кожну хвилину знімайте покази спідометра.
Встановіть, чи можливо за цими даними визначити середню швидкість руху автомобіля. Якщо неможливо, то додатково зафіксуйте ті дані, які для цього необхідні.
                           Проект №3

  "Розвиток судно- та повітроплавання"
  "Дослід Торрічеллі"
  "Спостереження за зміною атмосферного тиску"
  "Насоси"


Орієнтовні теми навчальних проектів

ПОВІТРОПЛАВАННЯ
1. Лоренцо Гузмао — піонер повітроплавання. Винахід братів Монгольф’є, перше випробування.  Перший політ людини на аеростаті. 
2. Можливості і використання аеростатів. 
3.  Стратостати. Рекорд висоти. Стратостати як метеорологічні зонди. 
4. Стратостати у дослідженні космосу та у зв’язку. 
5. Дирижаблі. Типи дирижаблів. Перші польоти дирижаблів.

СУДНОПЛАВАННЯ 
1. Історія суднобудування — від античних часів до сучасності.
2. Трансатлантичний лайнер «Титанік»: тріумф і трагедія.
3. Батискафи: історія створення і випробування. Огюст Пікар — винахідник батискафа. Занурення батискафа «Трієст» на дно Маріанської  западини (1960 р.). «Бездна Челленджера».
4. Сучасна суднобудівельна галузь в Україні. Науково-дослідні судна 
5. Національної Академії наук України. Напрями наукових досліджень, у  яких вони використовуються.
6.  На основі матеріалів, узятих в Інтернеті, оцініть перспективи розвитку судно та повітроплавання.
 Експериментальна частина проекту

1. Змоделювати, виготовити та запустити паперову повітряну теплову кулю.
2. Змоделювати, виготовити та запустити модель вітрильної яхти.
3. Моделювання плавання суден за допомогою хатнього посуду.
4. Запропонуйте свій варіант напрямів даного навчального проекту.

РЕСУРСИ ІНТЕРНЕТУ


Проект № 4

ОРІЄНТОВНІ ТЕМИ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ:

"Становлення і розвиток знань про фізичні основи машин і механізмів"
" Прості механізми у побутових пристроях"
"Біомеханіка людини"
"Використання енергії природних джерел"

Орієнтовні теми навчальних проектів

Теоретичні дослідження

1. Перші прості механізми ( палка, кам’яний топор).
2. Архімед та його винаходи.
3. Поліспаст. Будова пірамід.
4. Грецькі замки. Як побудували храм Артеміди?
5. Структура механізмів і машин.
6. Селерифер графа Меде де Сіврака –  прообраз сучасного велосипеда. Еволюція велосипеда. 
7. Геометрія механізмів та їх елементів.
8. Механізми майбутнього.
9. Важелі в живій природі.
10.  Використання простих механізмів: історія і сучасність.
11. Прості механізми навколо нас.
12. Прості механізми в сучасних технічних приладах, обладнанні.
13. Історія відкриття закону збереження енергії.
14. Видатний український учений-механік С. П. Тимошенко.
15. Сучасний стан розвитку машин і механізмів.
16. Використання простих механізмів в майбутньому. 
17. Рух – це життя. Розвиток транспорту: парохід- судно, паровоз-потяг, дельтоплан –літак, автомобілі.
18. Механізація сільського виробництва. Трактори.  Класи тракторів.
19. Комбайни: зернозбиральні, льонозбиральні, картоплезбиральні, для збирання буряків.
20. Землеобробні знаряддя: борони, культиватори, землерийні машини.
21. Історія розвитку стального коня. КПД двигунів.
22. Водяні колесе в давньому Єгипті, Китаї, Індії для поливу полів.
23. Водяні млини держави Урарту.
24. Гідротурбіни. Гідроелектростанції.
25. Перші військові машини: тарани, балісти, катапульти.  
26. Олександр Македонський  та його військова техніка : торсійні катапульти, аеротони,  полібол - прообраз кулемета.
27. Сучасна військова техніка: автомати, кулемети, літаки, танки.


Експериментальні дослідження

1. Визначення потужності, яку розвивають школярі на уроках фізкультури.
2.  Визначення ККД велосипеда під час нерівномірного руху.
3.  Виготовлення поліспаста з підручних засобів і визначення його ККД.
4.  Виготовлення пристрою, який працює на енергії води, що падає. Оцінювання його ККД. 
5. Визначення ККД при підйомі вантажу нерухомим блоком та рухомим блоком 
6. Визначення виграшу в силі різних ножиць.
7. Визначення виграшу у силі винта та болта.
8. Визначення сили при підйомі води з криниці.
9. Вивчення передаточних механізмів (велосипед). 
10. Вивчення будови підйонмоного крану.
11. Визначення рівноваги підйомного крану.
12. Побудова моделі водяного колеса та водяної турбіни. 
13. Використання механізмів у військовій справі.
14. Визначення модуля зубчастого колеса. 
15. Як будують хмарочоси та мости?





9 коментарів:

  1. Коновалова.
    *Рух – це життя. Розвиток транспорту: парохід- судно, паровоз-потяг, дельтоплан –літак, автомобілі.* або *Грецькі замки. Як побудували храм Артеміди?*

    ВідповістиВидалити
  2. *
    Селерифер графа Меде де Сіврака – прообраз сучасного велосипеда. Еволюція велосипеда.

    ВідповістиВидалити
  3. Артем Трофимов4 травня 2016 р. о 17:15

    Прості механізми навколо нас

    ВідповістиВидалити
  4. Історія відкриття закону збереження енергії.

    ВідповістиВидалити
  5. Нечепаева Катя
    Видатні фізики

    ВідповістиВидалити
  6. Фізика в побуті,техніці,виробництві.

    ВідповістиВидалити
  7. Спастереження фізичних явищ довкілля

    ВідповістиВидалити